.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دل تمامی رشتی ها به داماش است اما ...
شورای شهر رشت به حاشیه نپردازد!
این روزها زمزمه هایی حاکی از ان است که شورای شهر رشت در صدد است تا حمایت مالی از تیم داماش گیلان را بر عهده بگیرد و برخی رایزنی ها در این زمینه صورت گرفته است و این بحث در صحن شورا مطرح ...
شورای شهر رشت به حاشیه نپردازد!

گيلان نيوز:حمایت از ورزش و دفاع از ورزش کاران وظیفه همه گروههای اجتماعی است. ورزش می تواند موجبات توسعه و رشد یک استان را فراهم کند. بر مسئولان استانی است که با مدیریت صحیح از ابزار ورزش برای بالا بردن جایگاه استان تلاش کنند.

این روزها زمزمه هایی حاکی از ان است که شورای شهر رشت در صدد است تا حمایت مالی از تیم داماش گیلان را بر عهده بگیرد و برخی رایزنی ها در این زمینه صورت گرفته است و این بحث در صحن شورا مطرح شده است و نظراتی رد و بدل شده و گفت و گوهایی صورت گرفته است.

البته حمایت شورا از تیم های ورزشی به هیچ وجه بد نیست و در پاره ای از موارد لازم است اما نکته اینجاست که تیم لیگ برتری داماش نیازمند به حامی مالی ای است که بتواند به طور تمام و کمال از این تیم حمایت کند و هزینه های گزاف این تیم لیگ برتری را تامین کند.

مطمئنا شهرداری رشت با در آمد فعلی خود نمی تواند درصدی از بودجه خود را به تیم داماش اختصاص دهد.

کما اینکه یک بار پیش از این شورا بحث تیم داری در لیگ را تجربه کرد و متاسفانه با شکست مواجه شد. بسیار خوب است تا شورای شهر رشت به جای ورود به این عرصه به کمک صاحبان تیم و اداره ورزش و جوانان می آمد و برای پیدا کردن یک حامی مالی مناسب به تیم داماش گیلان کمک می رساند.

یقیقنا برای شورای شهر رشت وظیفه اصلی این شورا که مساله شهرداری است در اولویت باید قرار گیرد.

دل تمامی رشتی ها و گیلانی ها با تیم داماش است و از ضعف این تیم ناراحت می شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م-ن 1 خرداد 1391
شورای شهر وشهرداری بر اساس مصوبات وزارت کشور وبا تایید شورای شهر از محل در آمد یک در صد متوانددرکلان شهرها در لیک های کشور تیمداری کند . شهرداری تبریز (فو تبال و والیبال) شهرداری گرگان (بسکتبال)... کرفتن اسپانسر یقینا بهتر است اون هم از نوع دولتی که این قصیه شامل شهرهای تهران واصفهان وقمه نه شهرهای شمالی کشور شهرهای شمالی باید بروند اسپانسر خصوصی گیر بیاوردند شرکت خصوصی که باید بیاید حد اقل سه میلیارد تومان هزینه بکند که در آن نه دیناری سود است ونه مقداری امکانات وسوپسید حالا اگر یکی مثل شموشک یا کاله یا استیل آذین . نانجستان بیم پیدا شودند اول قدرت رویا رویی با تیمهای دولتی راندارند واگر هم داشته باشند کاری میگنند که نیامده فرار را بر قرار ترجیع بدهند البته شهرهای شمالی دو سه تیم دولتی مثل نساجی وملوان دارند که ای کاش نداشتند که یا به آنها پول نمی دهند ویا اگر میدهند در حد جیره بندیه واگر دست دولت رو تیمهای دولتی کم میشد اون وقت مشخص میشد جایگاه ورزش کی در کجاست
نا شناس 1 خرداد 1391
مگه شورای شهر رشت با این اعضای باسواد و متخصصش قراره برای مردم شهرش کار بکنه! اصلا اینها که خوب خوبشون معلم و زندان بان زندان لاکان بوده اند چکاری از دستشون بر میاد برای شهر ویران رشت؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.